Finlandia Trophy 2015

maanantai 14. syyskuuta 2015

From the marketing department with love

Tapahtumaan on enää alle kuukausi ja markkinointitiimimme on suunnittelemassa Pop Up -ravintolamme ilmettä niin sisustuksesta erilaisiin markkinointimateriaaleihin. Olemme juuri olleet yhteydessä yhteistyökumppaneihimme ja suunnittelemme ravintolamme teemaa parhaimillaan.
Ruokatuotteemme ovat pian varmistumassa ja sen jälkeen markkinointi pääsee täyteen vauhtiin sillä tekemistä riittää. Julkaisemme markkinoinnin tuloksia myöhemmin blogissamme kuin myös Laurean Leppävaaran kampuksella ja Barona Areenalla.

Meillä on suunniteltuna vaikka mitä, mutta vielä ei ole ihan varmaa mitä kaikkea voimme tehdä. Tällä hetkellä toiveenamme on saada kilpailujen ja muun ohjelman väliin kuulutuksia jossa kerrotaan herkullisista tuotteistamme, alamme myös selvittämään mahdollisuuksia jakaa pieniä ilmaisnäytteitä tuotteistamme pienten mainoslehtisten kanssa kisojen aikana.

Alla on vielä kuva vuoden 2013 Pop Up -ravintolasta.


Hello also to all of our international readers! Our Pop Up restaurant will be open in under one month and there is still so much to do. Our marketing team is busy deciding the restaurants theme and contacting all of our wonderful partners. We will also post some of our marketing material here later.

We are waiting to hear back from our partners in Barona Areena for a possibility to have our own announcement during the competition and our marketing team has thought about passing out small samples and flyers during the competition.

Above you can see the Pop Up restaurant from the 2013 Finlandia Trophy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti